ІНКЛЮЗИВНІСТЬ
Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «ІнтерЕкспрес» сприяє інклюзивному наданню страхових послуг, що базується на принципах недискримінації та безбар’єрності, незалежно від віку, функціональних порушень, рівня комунікативних можливостей та ступеню інвалідності й забезпечує доступність до послуг компанії усіх, без винятку споживачів
Цифрова безбар’єрність
На вебсайті компанії розміщена уся необхідна інформація про страхові продукти з дистанційного замовлення
послуги https://www.interexpress.com.ua/payment.
Забезпечено читабельність та зрозумілість вмісту (формати, лексика, пояснення, статичність елементів, без фреймів, кнопки та керуючі іконки є статичними та достатньо великими для натискання споживачами з порушенням опорно – рухового апарату) у відповідності до Державного стандарту з цифрової доступності
Дистаційне обслуговування
У компанії передбачена послуга дистанційного надання страхових послуг.
За зверненням особи з інвалідністю та інших маломобільних громадян за телефонами:
  • 0 800 755 017
  • (044) 465-30-42
  • (044) 228-16-54
  • (044) 287-47-16
  • (044) 228-16-53
передбачено замовлення організації безоплатної доставки договору страхування клієнтові за будь-якою адресою у межах України (за винятком тимчасово окупованих територій і територій на яких ведуться активні бойові дії та відсутні відділення поштових служб з можливістю кур’єрської доставки)
Фізична безбар’єрність
Компанією забезпечено функціональність системи дистанційного обслуговування під час фізичного відвідування офісу особами з інвалідністю та іншими маломобільними громадянами.
Вхід до офісного приміщення розташований у фасадній частини будівлі яка відповідно до, Наказу Міністерства культури і туризму України від 15.09.2010 No 706/0/16-10 віднесена до Пам’яток архітектури, обладнаний інформаційною вивіскою (продубльований шрифтом Брайля) із зазначенням найменування, графіку роботи компанії та облаштований кнопкою виклику працівника компанії для дистанційного обслуговування
маломобільних груп населення.