Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
33097568
Ідентифікаційний код юридичної особи:
Повідомлення про настання страхового випадку здійснюються цілодобово за телефоном гарячої лінії
"Завдання страхової компанії “ІнтерЕкспрес”
Відправити повідомлення
Створити умови для максимально безпечного життя людини. Кожний день ми працюємо над тим, щоб допомагати нашим клієнтам позбутися тривожності та стресу. Своїм прикладом ми хочемо продемонструвати, що страховикам можна й варто довіряти найцінніше."
Порядок розгляду ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» звернень споживачів
Усі пропозиції, заяви, скарги, що надійшли до ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» приймаються та реєструються у день їх надходження (або на наступний день, якщо вони надійшли в неробочий час). Розгляд звернень споживачів здійснюється шляхом відповідного реагування на заяви та скарги згідно із Законом України «Про звернення громадян».
засобами поштового зв’язку через письмове звернення за місцезнаходженням ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес»: 01033, м. Київ, вул. Володимирська, 69.
У зверненні має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, контактний телефон (засоби зв’язку) та викладена суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати.
під час особистого прийому у Голови Правління ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес».
Запис на особистий прийом до Голови Правління ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» здійснюється за телефонами та/або засобами електронного зв’язку, зазначеними на сайті ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес».
Контактна інформацію органу, який здійснює державне регулювання щодо діяльності ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес»: Національний банк України місцезнаходження: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601;; адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-Б, м. Київ, 01601; телефон: 0 800 505 240; Електронна пошта: nbu@bank.gov.ua; Сайт: https://bank.gov.ua/
Інформація про черговість задоволення вимог споживачів, за договорами страхування, які можуть виникнути у разі визнавання страховика банкрутом
Відповідно до частини дев’ятої статті 92 Кодексу України з процедур банкрутства, у разі визнання господарським судом страховика банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури вимоги кредиторів за договорами страхування першої черги підлягають задоволенню в такому порядку:
У першу чергу - вимоги за договорами особистого страхування, за якими страховий випадок настав до дня прийняття господарським судом постанови про визнання страховика банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури;
У другу чергу - вимоги фізичних осіб за іншими договорами страхування, за якими страховий випадок настав до дня прийняття господарським судом постанови про визнання страховика банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури;
У третю чергу - вимоги юридичних осіб за іншими договорами страхування, за якими страховий випадок настав до дня прийняття господарським судом постанови про визнання страховика банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури;
У четверту чергу – вимоги страхувальників за договорами особистого страхування, дія яких припиняється у разі визнання господарським судом страховика банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури щодо повернення частини виплаченої страховику страхової премії пропорційно до різниці між строком, на який був укладений договір страхування, і строком, протягом якого фактично діяв такий договір страхування, якщо інше не передбачено законодавством.
У п’яту чергу – вимоги страхувальників фізичних осіб за іншими договорами страхування, дія яких припиняється у разі визнання господарським судом страховика банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури щодо повернення частини виплаченої страховику страхової премії пропорційно до різниці між строком, на який був укладений договір страхування, і строком, протягом якого фактично діяв такий договір страхування, якщо інше не передбачено законодавством.
У шосту чергу - вимоги страхувальників юридичних осіб за іншими договорами страхування, дія яких припиняється у разі визнання господарським судом страховика банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури щодо повернення частини виплаченої страховику страхової премії пропорційно до різниці між строком, на який був укладений договір страхування, і строком, протягом якого фактично діяв такий договір страхування, якщо інше не передбачено законодавством.
Провадження у справі про банкрутство ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» не порушувалося, процедура санації не застосовувалась. Рішення про ліквідацію ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» не приймалося.