Шановний клієнте!
У разі настання страхової події Вам необхідно:
- Зателефонувати з місця події в контакт — центр ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» за телефоном (0800) 755 017 – Цілодобово
- Задля якісного й оперативного врегулювання страхової події діяти у суворій відповідності з рекомендаціями оператора контакт-центру.
- Додаткові рекомендації
- Забезпечити документальне підтвердження компетентними органами факту й обставин настання страхової події, а саме:
- поліцією у випадку протиправних дій третіх осіб;
- пожежною службою у випадку пожежі;
- комунальними або аварійними службами.

- Подати письмову заяву в ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» протягом трьох робочих днів з дати настання події
- Не починати ремонт застрахованого пошкодженого майна до його огляду представником ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес».
Страховий захист розповсюджується на страхові випадки, що настали в період дії Договору. Якщо страховий випадок, що настав під час дії Договору, стався з причин, які були або почали діяти до початку Договору, страхове відшкодування підлягає виплаті лише в тому разі, коли Страхувальник не знав і не міг знати про причини, що призвели до цього страхового випадку.
Що у Вас трапилось?
Затоплення
Дії у разі затоплення
- Ліквідувати причину затоплення, наприклад, закрити кран або перекрити воду в квартирі, якщо прорвало трубу. Якщо самостійно не можете це зробити, — викликати сантехніка чи аварійну службу.
- Негайно але не пізніше 24 годин, повідомити страховика про настання страхового випадку за телефоном (0800) 755 017 – Цілодобово.
- Вжити всіх необхідних заходів щодо мінімізації заподіяної шкоди.
- Заявити про подію до компетентних органів та надати опис втраченого при події майна та застрахованого майна.
- Негайно, але не пізніше 3-х робочих днів, враховуючи день, коли стало відомо про подію, письмово повідомити страхову компаніюпро подію.
- Надати страховику список всього застрахованого майна, яке було втрачене, пошкоджене або знищене в результаті настання події.
- Надати страховику всі необхідні документи відповідно до умов договору страхування.

Пожежа
Дії під час пожежі:
- Негайно повідомити про факт пожежі чи її ознаки за номером 101 пожежну частину (при цьому слід чітко назвати адресу об’єкта, місце виникнення пожежі та назвати себе).
- Якщо це не небезпечно, почніть гасити пожежу підручними засобами (вода, мокра тканина і т.д.). Щоб уникнути припливу до осередку пожежі свіжого повітря не відкривайте вікна та двері, не розбивайте скла.
- Якщо загасити пожежу своїми силами неможливо, негайно залишіть квартиру, щільно прикривши вхідні двері.
- Зателефонуйте до контакт-центру страховика за номером (0800) 755 017 – Цілодобово. Це потрібно зробити протягом 24 годин після події.
- Не переміщуйте пошкоджене майно та не прибирайте його елементи. Не змінюйте картину ушкоджень. Експерт приїде до вас для огляду пошкодженого майна.
- Якщо загоряння сталося ненавмисно з вини третіх осіб, потрібно скласти акт за участю житлово-експлуатаційної організації.
- Обов’язково перевірте:за наявності винної особи в акті повинні бути зазначені його особисті дані та адреса.
Крадіжка, грабіж, дії третіх осіб
Дії застрахованої особи у разі крадіжки, грабіжу або іншого втручаннятретіх особ:
- Якщо Ви бачите ознаки проникнення інших осіб до Вашого житла, не намагайтеся увійти — одразу залиште приміщення.
- Негайно телефонуйте до міліції за телефоном 102.
- При настанні події, негайно але не пізніше 24 годин, повідомте страховика про настання страхового випадку за телефоном: (0800) 755 017 – Цілодобово.
- Не намагайтеся проводити обшук квартири самостійно, не торкайтеся ні до чого до прибуття представників міліції
- Зробіть письмову заяву про подію до компетентних органів та надайте опис втраченого при події майна.
- Негайно, але не пізніше 3-х робочих днів, враховуючи день, коли стало відомо про подію, письмово повідомте страхову компанію про подію. Надайте страховику список всього застрахованого майна, яке було втрачене, пошкоджене або знищене в результаті настання події.
- Надайте страховику всі необхідні документи відповідно до умов договору страхування.
Стихійні лиха
Дії під час стихійного лиха:
- Негайно повідомити про факт впливу стихійного лиха за номером101 МЧС частину ( при цьому слід чітко назвати адресу об’єкта, місце виникнення та назвати себе).
- При настанні події, не пізніше 24 годин, повідомте страховика про настання страхового випадку за телефоном: (0800) 755 017 – Цілодобово.
- Не пізніше 3-х робочих днів, враховуючи день, коли стало відомо про подію, письмово повідомте страхову компанію про подію. Надайте страховику список всього застрахованого майна, яке було втрачене, пошкоджене або знищене в результаті настання події.
- Надайте страховику всі необхідні документи відповідно до умов договору страхування.
Документи:
- Перелік документів, необхідних для отримання страхового відшкодування (остаточний перелік визначається страховою компанією):
- Письмова заява про настання страхового випадку
- Договір страхування
- Паспорт та ІПН страхувальника
- Документи, що підтверджують майновий інтерес отримувача страхового відшкодування (Страхувальника, Вигодонабувача) щодо застрахованого майна
- Документи, які підтверджують факт настання та причини страхового випадку
- Документи, які підтверджують розмір завданих збитків
- Довідки відповідних компетентних органів