Події

Врегулювання страхових випадків на період дії воєнного стану

...Шановні клієнти та партнери!

ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» висловлює Вам свою повагу та вдячність за співпрацю.

З 24.02.2022 р. ми працюємо у звичайному режимі з урахуванням обмежень, що запроваджуються на території України в умовах воєнного стану.

Компанія підтверджує свої зобов’язання за укладеними договорами і продовжує їх виконувати згідно з вимогами чинного законодавства України.

На даний момент впроваджено наступний порядок обслуговування випадків, що мають ознаки страхових:

1. При настанні випадку, що має ознаки страхового, страхувальник/застрахована особа зобов'язаний/а повідомити про це ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес». Реєстрація випадків здійснюється:
- за телефоном гарячої лінії 0 (800) 755 017, + 38 (044) 287 47 16;
- через месенджери Viber/Telegram за номером +38 (050) 441 59 36;
- через електронну пошту: office@interexpress.com.ua, med@interexpress.com.ua.

2. Ми спростили процедуру врегулювання випадків, що мають ознаки страхових:
- продовжуємо співпрацювати з медичними закладами та аптеками, які надають медичні послуги та здійснюють продаж і доставку медикаментів, надаємо гарантії оплати! Обслуговування застрахованих осіб на територіях, де відсутні безпосередні бойові дії, відбувається у звичайному режимі;
- для осіб, що виїхали за кордон, можлива організація онлайн-консультацій;
- для отримання відшкодування за витрачені кошти на лікування, необхідно направити оригінали документів за адресою м. Київ, вул. Володимирська, 69 або направити електронні копії (фото) на месенджери Viber/Telegram +38 (050) 441 59 36, або на електронну пошту: med@interexpress.com.ua.