Шановний клієнте!

У разі настання страхової події Вам необхідно:

  1. Зателефонувати з місця події в контакт — центр ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» за телефоном (0800) 755 017 – Цілодобово
  1. Задля якісного й оперативного врегулювання страхової події діяти у суворій відповідності з рекомендаціями оператора контакт-центру.

  1. Додаткові рекомендації
    1. Забезпечити документальне підтвердження компетентними органами факту й обставин настання страхової події, а саме:
    • поліцією у випадку протиправних дій третіх осіб;
    • пожежною службою у випадку пожежі;
    • комунальними або аварійними службами.

  1. Подати письмову заяву в ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» протягом трьох робочих днів з дати настання події
  2. Не починати ремонт застрахованого пошкодженого майна до його огляду представником ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес».

Страховий захист розповсюджується на страхові випадки, що настали в період дії Договору. Якщо страховий випадок, що настав під час дії Договору, стався з причин, які були або почали діяти до початку Договору, страхове відшкодування підлягає виплаті лише в тому разі, коли Страхувальник не знав і не міг знати про причини, що призвели до цього страхового випадку.

Що у Вас трапилось?

Затоплення

Дії у разі затоплення

  1. Ліквідувати причину затоплення, наприклад, закрити кран або перекрити воду в квартирі, якщо прорвало трубу. Якщо самостійно не можете це зробити, — викликати сантехніка чи аварійну службу.
  2. Негайно але не пізніше 24 годин, повідомити страховика про настання страхового випадку за телефоном (0800) 755 017 – Цілодобово.
  3. Вжити всіх необхідних заходів щодо мінімізації заподіяної шкоди.
  4. Заявити про подію до компетентних органів та надати опис втраченого при події майна та застрахованого майна.
  5. Негайно, але не пізніше 3-х робочих днів, враховуючи день, коли стало відомо про подію, письмово повідомити страхову компаніюпро подію.
  6. Надати страховику список всього застрахованого майна, яке було втрачене, пошкоджене або знищене в результаті настання події.
  7. Надати страховику всі необхідні документи відповідно до умов договору страхування.

Пожежа

Дії під час пожежі:

  1. Негайно повідомити про факт пожежі чи її ознаки за номером 101 пожежну частину (при цьому слід чітко назвати адресу об’єкта, місце виникнення пожежі та назвати себе).
  2. Якщо це не небезпечно, почніть гасити пожежу підручними засобами (вода, мокра тканина і т.д.). Щоб уникнути припливу до осередку пожежі свіжого повітря не відкривайте вікна та двері, не розбивайте скла.
  3. Якщо загасити пожежу своїми силами неможливо, негайно залишіть квартиру, щільно прикривши вхідні двері.

  1. Зателефонуйте до контакт-центру страховика за номером (0800) 755 017 – Цілодобово. Це потрібно зробити протягом 24 годин після події.
  2. Не переміщуйте пошкоджене майно та не прибирайте його елементи. Не змінюйте картину ушкоджень. Експерт приїде до вас для огляду пошкодженого майна.
  3. Якщо загоряння сталося ненавмисно з вини третіх осіб, потрібно скласти акт за участю житлово-експлуатаційної організації.
  4. Обов’язково перевірте:за наявності винної особи в акті повинні бути зазначені його особисті дані та адреса.

Крадіжка, грабіж, дії третіх осіб

Дії застрахованої особи у разі крадіжки, грабіжу або іншого втручаннятретіх особ:

  1. Якщо Ви бачите ознаки проникнення інших осіб до Вашого житла, не намагайтеся увійти — одразу залиште приміщення.
  2. Негайно телефонуйте до міліції за телефоном 102.
  3. При настанні події, негайно але не пізніше 24 годин, повідомте страховика про настання страхового випадку за телефоном: (0800) 755 017 – Цілодобово.
  4. Не намагайтеся проводити обшук квартири самостійно, не торкайтеся ні до чого до прибуття представників міліції
  5. Зробіть письмову заяву про подію до компетентних органів та надайте опис втраченого при події майна.
  6. Негайно, але не пізніше 3-х робочих днів, враховуючи день, коли стало відомо про подію, письмово повідомте страхову компанію про подію. Надайте страховику список всього застрахованого майна, яке було втрачене, пошкоджене або знищене в результаті настання події.
  7. Надайте страховику всі необхідні документи відповідно до умов договору страхування.

Стихійні лиха

Дії під час стихійного лиха:

  1. Негайно повідомити про факт впливу стихійного лиха за номером101 МЧС частину ( при цьому слід чітко назвати адресу об’єкта, місце виникнення та назвати себе).
  2. При настанні події, не пізніше 24 годин, повідомте страховика про настання страхового випадку за телефоном: (0800) 755 017 – Цілодобово.
  3. Не пізніше 3-х робочих днів, враховуючи день, коли стало відомо про подію, письмово повідомте страхову компанію про подію. Надайте страховику список всього застрахованого майна, яке було втрачене, пошкоджене або знищене в результаті настання події.
  4. Надайте страховику всі необхідні документи відповідно до умов договору страхування.

Документи:

  1. Перелік документів, необхідних для отримання страхового відшкодування (остаточний перелік визначається страховою компанією):
    • Письмова заява про настання страхового випадку 
    • Договір страхування
    • Паспорт та ІПН страхувальника
    • Документи, що підтверджують майновий інтерес отримувача страхового відшкодування (Страхувальника, Вигодонабувача) щодо застрахованого майна
    • Документи, які підтверджують факт настання та причини страхового випадку
    • Документи, які підтверджують розмір завданих збитків
    • Довідки відповідних компетентних органів